طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ فرادید پرهام

طراحی وب سایت تک صفحه ای

یکی از اهداف طراحی سایت تک صفحه ای نگه داشتن کاربر در یک صفحه و ارائه تجربه کاربری ساده و کاربردی است. این مدل سایت با قرار دادن تمام مطالب در یک قسمت ایجاد می شود. طراحی وب سایت تک صفحه ای این امکان را به شما می دهد که خود، کسب و کارتان را معرفی کنید.

برای ارتقاء تجارت آنلاین خود آماده اید ؟

اگر دوست داری کسب و کارت رو ارتقاء بدی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

در فضای اینترنت و تبلیغات آنلاین برای کسب و کار خود باید به دنبال نوآوری باشید و جدیدترین ایده ها و خلاقیت ها را به مشتری خود ارائه دهید. در حال حاضر کسب وکار هایی موفق هستند که بتوانند برای خود نو آوری داشته باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر از این که چگونه میتوانیم با کمترین هزینه به همچین جایی برسیم و کسب و کار خود را گسترش دهیم میتوانید با کارشناسان فرادید در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید 

برخی از ویژگی های طراحی سایت تک صفحه ای

رضایت کاربر

افزایش ماندن کاربران در وب سایت تک صفحه ای و همینطور افزایش بازدهی

نگهداری بسیار راحت

به دلیل تک صفحه ای بودن، نگهداری و بهینه سازی راحت تر است!

قیمت کمتر

طراحی سایت تک صفحه ای نسبت به نوع های دیگر آن ارزان تر است

طراحی ریسپانسیو

انجام مراحل مربوط به Responsive برای سایت تک صفحه ای به مراتب راحت تر است

نگاهی کلی به مزیت طراحی وب سایت تک صفحه ای

برای کاربرانی که کار به سایت ها کمی دشوار است این سبک از طراحی بسیار راحت و قابل درک است. در پلتفرم های مختلف نیز به درستی قابل نمایش است که یکی از مزیت های طراحی سایت تک صفحه ای است. طراحی UI به بخش های مختلف تقسیم شده و درک سایت را راحت تر می کند.

پلن های طراحی وب سایت تک صفحه ای

ما در فرادید پرهام با بررسی و تحقیق بر روی کسب کارها و همچنین با توجه به تجربه و تخصص های خودمان ، پلن هایی را برای مشتریان خود فراهم کرده ایم تا نیاز های اصلی آنها را پوشش دهد ( پایه ، پرطرفدار ) ، همچنین پلن اختصاصی که به صورت ویژه کسب و کار و نیاز شما را بررسی کرده و متناسب با آنها پلن اختصاصی را برای شما طراحی خواهیم کرد .

CATALOG
دانلود

کاتالوگ

برای دانلود کاتالوگ ها میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید توجه داشته باشید هر لینک مخصوص دانلود یک کاتالوگ میباشد.