طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج

طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج

مطالبی که در این مقاله یاد میگیرید

طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج

طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج با سال ها تجربه و رزومه ای قوی. طراحی سایت فروشگاهی یکی از انواع طراحی سایت است که در طراحی سایت در کرج ارائه می شود. از آنجایی که در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی ها و روی آوردن مردم به دنیای مجازی، استفاده از وب سایت ها و خرید نیز افزایش یافته است. اکنون وقتی به این فکر می کنید که چقدر از اینترنت برای رفع نیازهای خود استفاده می کنید، ممکن است تعجب کنید زیرا تعداد جست و جو ها بسیار بالاست که تنها با راه اندازی یک وب سایت می توان شانس دیده شدن را بسیار افزایش داد.

تقریباً بیشتر کارها و اطلاعات مورد نیاز در گوگل جستجو می شوند و شما از اطلاعات و محتوای آنها استفاده می کنید. با شیوع ویروس کرونا، استفاده از خرید اینترنتی و راحتی دریافت سفارش در منزل نیز افزایش یافته است پس به همین دلیل می توان طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج را انجام داد تا بتوان به راحتی با فروش آنلاین به درامد برسید. در این مقاله سعی داریم طراحی سایت فروشگاهی را به علاقه مندانی که نیاز به عمومی دارند معرفی کنیم و اطلاعات جامع در مورد کسب و کار ها به منظور راه اندازی وب سایت را عنوان کنیم.

طراحی سایت فروشگاهی به طور تخصصی

یکی از مناسب ترین مشاغل در دهه های اخیر طراحی وب سایت است زیرا امروزه استفاده از وب سایت ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده است به این دلیل که هم می توانید خرید انجام دهید، آموزش ببینید، موزیک دانلود کنید و… بنابراین رقابت در این بازار بسیار شدید است. شما هم برای اینکه در این بازار نقشی داشته باشید بهتر است اقدام به طراحی سایت کنید که برای طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در واقع طراحی سایت فروشگاهی یکی از انواع طراحی سایت است که از راه اندازی یک وب سایت در قالب فروشگاه آنلاین حاصل می شود.

به بیان دیگر طراحی وب سایت مجموعه ای از اقدامات مربوط به ایجاد یک وب سایت مناسب برای کاربران است. اگر کسب و کاری دارید و فکر می کنید که نیاز به یک تحول اساسی دارد می توانید آن را بستر اینترنت و همینطور موتور جست و جوی قدرتمند گوگل راه اندازی کنید تا علاوه بر ایجاد تغییرات در کسب و کارتان و بازدید های آن، فروش بیشتری نیز داشته باشید. از آنجایی که طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج بسیار پر تقاضا است تیم ما این خدمات را به طور تخصصی برای شما عزیزان ارائه می دهد، با ما همراه باشید.

مزیت طراحی سایت فروشگاهی

  • فروش 24 ساعته محصولات
  • بازاریابی قوی برای جذب مشتری!
  • کسب درمد در هر لحظه
  • طراحی سایت فروشگاهی بر اساس سلیقه اشخاص
  • به حداقل رساندن هزینه های اضافی

طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج مناسب برای انواع کسب و کار ها

طراحی سایت چه فروشگاهی چه خبری نیازمند این است که افرادی متخصص و حرفه ای در این زمینه اقدام به طراحی کنند تا در آینده با انجام امور سئو بتوانید نتیجه بسیار خوبی بگیرید و بیشتر دیده شوید. یک طراح خوب باید بتواند وب سایتی مناسب برای کسب و کار افراد طراحی کند و مرتبط با نوع آن شغل باشد. طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج باید طوری باشد تا کاربر هنگام ورود به سایت دچار سردگمی نشده و به راحتی بتواند به خواسته خودش برسد.

بنابراین با طراحی سایت مناسب، کسب و کار خود را معرفی می کنید. یکی از دلایل پیشرفت موفقیت آمیز کسب و کار توجه به طراحی سایت و رعایت اصول طراحی وب سایت می باشد تا بتوان در آینده نیز سئو را شروع کرده و نتیجه مورد نظر را بدست آورد.

در ادامه به بررسی برخی از این نکات بسیار مهم خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

1_ داشتن اطلاعات کافی درباره آن کسب و کار

اگر این مرحله ناموفق باشد، همه مراحل با شکست مواجه خواهند شد. بنابراین طراح برای طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج باید با ویژگی های شرکت و محصولات آن به خوبی آشنا باشند. یکی از اولین و مهمترین جنبه های طراحی وب سایت فروشگاهی، انتخاب اطلاعات مناسب برای آن فروشگاه و نیاز های مشتریان است، همینطور فروشنده قصد فروش یا ارائه چه خدماتی دارد و چگونه باید دسته بندی ها و محصولات در وب سایت آپلود شوند.

2_ دورنمای دقیق از وب سایت و برنامه ریزی اصولی

برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی در کرج، باید از قبل برنامه ریزی هایی را داشته باشیم و تمام اهداف را روی کاغذ پیاده سازی کنیم به این دلیل که با این کار ما از هزینه های اضافی برای خودمان و کارفرما جلوگیری می کنیم از طرفی کار طراحی وب سایت آسانتر و هدفمندتر می شود. نحوه طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج توسط تیم فرادید پرهام بدین صورت است که ابتدا یک نمونه کامل از آن چیزی که مد نظر مشتری است طراحی و ارائه می شود که همان (UI.UX) می باشد که طرح اولیه پیاده سازی می شود.

پس از اینکه مشتری طرح را دید و در صورت نیاز اعمال برخی تغییرات به تیم طراح سپرده می شود. اینجاست که تیم طراح سایت اقدام به اعمال آن می کنند به طوری که دقیقاً مانند طرح اصلی است و از طرفی و از همه مهم تر اصول اولیه سئو در آن رعایت شده تا بتوانید سئو را شروع کرده و به فروش بالا برسید.

دورنمای دقیق از وب سایت و برنامه ریزی اصولی

3_ قالب سایت فروشگاهی

قسمت قالب در طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج از اهمیت بالایی برخوردار است که همانطور که قبل تر گفتیم تیم طراح گرفیک ما اقدام به طراحی صفر تا صد می کنند و از قالب های آماده استفاده نمی کنند مگر به درخواست مشتری عزیز. خوب است بدانید که ساختار یا قالب کلی یک سایت شامل: ساختار منو، هدر سایت و فوتر و… است. این قسمت نشان می دهد که یک طراح وب سایت چقدر به کار خودش مسلط است و می تواند طرح را به خوبی پیاده سازی کند.

خلاقیت در این بخش و قرار دادن مقالات یا بخش ها باید هدفمند باشد یعنی ایجاد لینک های مناسب و دسترسی آسان به بخش اطلاعات و قسمت فیلدهای سفارش برای کاربران. به طور خلاصه یک کاربرد عادی بتواند به راحتی در وب سایت گردش کند و بتواند بدون هیچ مشکل و پیچیدگی به هر قسمت دسترسی داشته باشد.

4_ تست نهایی و تحویل به مشتری

مهم ترین و در واقع آخرین گام در طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج تست و تحویل آن به مشتری است. وب سایت باید با مرورگرهای مختلف سازگار باشد و در صفحه نمایش اندروید و ویندوز نیزبدرستی قابل مشاهده باشد که در واقع منظورمان همان طراحی سایت ریسپانسیو است.

طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج نیاز به یک فرد خلاق دارد تا بتواند نمای زیبایی را برای فروش محصولات یک فروشگاه یا خدمات شرکت طراحی و ارائه کند همینطور طراحی سایت در کرج دارای سطوح و دسته بندی های مختلفی می باشد که هر کدام نیاز به تخصص ویژه ای دارد. شما باید رنگ و طرح بندی درست و اصولی را در نظر بگیرید که همخوانی با آن شغل نیز داشته باشد. رنگ نباید آنقدر جیغ باشد که حواس را پرت کند و نباید آنقدر تیره باشد که سایت را بی روح کند. همچنین مسیریابی در سایت باید برای کاربر آسان باشد تا به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشته باشد.

هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج

طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج با این تفاسیر به زمان بیشتری نسبت به ایجاد وب سایت های دیگر نیاز دارد اما از طرفی تیم ما می تواند در کمترین زمان ممکن این پروژه را به شما عزیزان تحویل دهد.

در واقع محصولاتی که قصد بارگزاری آن را دارید باید از یکسری ویژگی ها تبعیت کند. علاوه بر طرح و پالت رنگ، باید محصولات را نیز به طور مرتب در وب سایت بارگزاری کنید. هر محصول نیاز به یک صفحه اختصاصی دارد. در این صفحه عمدتاً تصاویر و اطلاعات محصول و همچنین نظرات کاربران وجود خواهند داشت که باید بستری برای این موارد در نظر بگیرید. علاوه بر این، بخش هایی مانند ثبت نام یا ورود به سیستم مورد نیاز خواهد بود تا کاربران با ثبت و ورود به سایت . به طور خلاصه می توان گفت که طراحی این نوع سایت ها مستلزم تلاش بیشتری می باشد.

دیدن سایت شما توسط هزاران نفر می تواند هیجان انگیز باشد. برای این کار، به یک استراتژی نیاز دارید تا سایت خود را متمایز کنید، در واقع به یک خلاقیت نیاز دارید تا بتوانید نظرات مشتریان را جلب کرده و فروش داشته باشید. شاید به این فکر افتاده اید که در صورت نداشتن یک ایده چطور می توان یک وب سایت متمایز داشت. فرادید پرهام علاوه بر اینکه طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج را به طور تخصصی انجام می دهد در کنار آن مشاوره هایی نیز به مشتری می دهد تا بتواند به فروش بیشتری برسد.

در کنار این موارد سئو و خدمات آن به مشاوره های تخصصی ما اضافه خواهند شد که می توان با ترکیب این دو مورد به فروش بسیار خوبی رسید. همانطور که می دانید سئو فرایندی است که طی آن یک سری اقدامات صورت می گیرد تا برای موتور های جست و جو بهینه سازی انجام شود. از این رو اگر این اصول به خوبی پیاده سازی شوند می توانند شما را در صدر نتایج گوگل نشان دهند. صدر نتایج یعنی بازدید بالا و در کنار آن فروش بسیار خوب. یکی دیگر از خدمات ما در کنار طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج این است که خدمات تولید محتوا و سئو را در کنار طراحی سایت ارائه می دهد تا بعد از طراحی، فرایند های مربوط به سئو نیز آغاز شوند.

هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج

قبل از خرید هر کالایی حتی یک کالای بسیار ساده معمولا قیمت را از چند جا جویا می شویم و در نهایت پس از مقایسه قیمت و کیفیت محصولات در فروشگاه های مختلف کالای مورد نظر خود را خریداری می کنیم. با توجه به این تفاسیر معمولاً با همین رویه افراد قبل از طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج به سراغ چندین شرکت طراحی سایت می روند. خوب است این را بدانید که شرکت های رسمی طراحی سایت در کرج انگشت شمار اند که یکی از آن ها فرادید پرهام می باشد. شما می توانید برای استعلام هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی در کرج با شماره تماس های ۰۹۱۲۳۶۰۰۳۱۶ یا ۰۹۳۰۲۰۸۷۱۰۱ تماس بگیرید.

عواملی که بر قیمت تاثیر می گذارند: اینکه آیا وب سایت به یک درگاه بانکی متصل است یا خیر، آیا وب سایت فروشگاه آنلاین دارد یا نه، یا اینکه وب سایت یک زبانه است یا چندین زبان را پوشش می دهد، همه این عوامل بر هزینه طراحی یک سایت تأثیر می گذارد. در این بین ممکن است مسائل دیگری هم نیز تاثیر گذار باشند، بنابراین بهتر است ابتدا اطلاعات بیشتر کسب کنید، تمام نیازهایی را که می خواهید وب سایت شما برآورده کند یادداشت کنید و با مشاوران ما صحبت کنید.

مشاوره های رایگان ما به طور تخصصی می تواند کمک زیادی به شما کند تا بتوانید هدف و نیاز های خودتان را پیدا کنید و به نتیجه مطلوب برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

CATALOG
دانلود

کاتالوگ

برای دانلود کاتالوگ ها میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید توجه داشته باشید هر لینک مخصوص دانلود یک کاتالوگ میباشد.