طراحی وب سایت شرکتی در کرج

طراحی وب سایت شرکتی در کرج

مطالبی که در این مقاله یاد میگیرید

اگر کسب‌ و کاری دارید که محصولات یا خدماتی را ارائه می‌دهد، امروزه داشتن یک وب‌سایت برای معرفی کسب‌ و کار و حتی فروش آنلاین محصولات و خدمات شما اهمیت پیدا کرده است و چنانچه رییس شرکتی هستید مقاله طراحی وب سایت شرکتی در کرج کاملاً مناسب شماست. این روزها مردم دیگر حوصله ایستادن در خیابان های شهر و سفرهای طولانی بین شهرها برای دریافت محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسب و کار شما را ندارند.

هنگامی که یک وب سایت شرکتی یا به عبارتی تجاری ایجاد می کنید، این افراد با جستجو در اینترنت برای محصولات و خدمات مورد نیاز خود به وب سایت شما می آیند.
طراحی وب سایت شرکتی در کرج می تواند به شما این امکان را دهد تا بتوانید راحت تر اقدام به معرفی خود و محصولات کنید. در این صورت دیگر نیازی به صرف هزینه های زیادی برای چاپ کاتالوگ و بروشور نخواهید داشت و هزینه تبلیغات شما به شدت کاهش پیدا می کند.

منظور از وب سایت شرکتی چیست؟

همانطور که در مقالات مختلف در مورد طراحی وب سایت اشاره کرده ایم، هدف از طراحی وب سایت شرکتی در کرج این است که کاربران از سرتاسر کره زمین بتوانند به خدمات، محصولات، آموزش و… که شما منتشر کرده اید دسترسی داشته باشند قبل از شروع و رشد سایت، با این حال، بسیاری از کسب و کارها فقط در منطقه جغرافیایی خود در دسترس هستند یا می توانند با سایر مشاغل و مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. اما با فراگیر شدن وب سایت، بسیاری از کسب‌ و کار ها نیز به این فکر افتاده اند که خدماتشان را بر بستر وب به نمایش گذاشته و فروش داشته باشند.

در واقع وب سایت شرکتی علاوه بر مزایای ذکر شده می تواند باعث کاهش مسافت و گسترش ارتباطات، کاهش هزینه های تبلیغات نیز شود. سال های پیش شرکت ها برای اینکه بیشتر دیده شوند و فروش داشته باشند بر روی تبلیغات بسیار متمرکز بودند که بنا به همین دلیل هزینه های زیادی صرف این کار می شد. با طراحی وب سایت شرکتی در کرج می توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که همیشه در صدر نتایج گوگل هستید و می توانید به فروش بسیار بالایی برسید.

به عبارت دیگر هدف اصلی از طراحی وب سایت شرکتی در کرج این است که نمایش از خدمات و در برخی موارد محصولات شرکت، خدماتش و.. را داشته باشید؛ همچنین راهی برای ارتباط با مشتریان در سراسر جهان است که دیگر نیازی به ملاقات حضوری نخواهند داشت و با استفاده از وب سایت ارتباط قوی بین شما و مشتری ایجاد می شود. مزیت دیگری که وب سایت ها در اختیار کسب و کارها قرار می دهند اعتماد است.

در واقع امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و به خصوص اینترنت، داشتن وب سایت یک شناسنامه و یک هویت برای یک شرکت است، زیرا مشتریان و کارکنان به راحتی و به سرعت به شرکت اعتماد می کنند.

 

طراحی وب سایت شرکتی
طراحی وب سایت شرکتی در کرج مبتنی بر اصول سئو و ارائه خدمات سئو و تولید محتوا توسط تیم فرادید پرهام

ویژگی های وب سایت شرکتی

خوب است بدانید که در صورت طراحی وب سایت شرکتی در کرج، چه ویژگی هایی باید در آن گنجانده شود تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید، در ادامه همراه ما باشید.

  • معرفی و اطلاعات تماس در صفحه اول
  • بخشی برای توضیح کار شرکت
  • ارائه محصولات شرکت
  • یک صفحه نمونه کار جداگانه
  • صفحه درباره ما برای جزئیات بیشتر شرکت و خدمات آن
  • صفحه تماس با ما برای چت با مشتریان و کسب و کارها
  • لینک شبکه های اجتماعی
  • و…

 

سایت های شرکتی برای اهداف مختلفی همانند نمایش شرکت، فروش آنلاین محصولات، حمایت از مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید توسعه می یابند. در ابتدا طراحی وب سایت شرکتی در کرج در کرج فقط محدود به این بود که یک معرفی اجمالی از شرکت را نمایش دهد، اما با ظهور فرصت های خرید آنلاین، کسب و کارها خود را با فروشگاه های آنلاین تطبیق داده و محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می دهند.

در حال حاظر کمتر کسی به فکر این است که در خیابان ها و مراکز عمومی اقدام به تبلیغات کنند زیرا همانند قبل بازخورد خوبی نخواهد داشت و همینطور هزینه ها نسبت به قبل بسیار زیاد تر شده. وقتی مشتری می خواهد محصولی را که شما ارائه می دهید بخرد به جای توجه به بیلبورد و تبلیغات در اولین گام شروع به جست و جو محصول مورد نیاز در اینترنت کرده و خریدش را انجام می دهد.

زمانی که وب سایت شرکت خود را راه اندازی می کنید، این امکان برای مشتریان و مشتریان هدف شما وجود دارد که در هر زمانی از روز اطلاعات مورد نیاز برای ارائه خدمات و محصولات شرکت شما را به دست آورند. از سوی دیگر، از آنجایی که اطلاعات در دسترس عموم است، احساس اعتماد بیشتری در بین مصرف کنندگان ایجاد خواهد شد.

دلایل استفاده از وب سایت شرکتی

همانطور که از نام و نوع این وب سایت ها مشخص است، بیشتر آنها برای مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ در بخش دولتی یا خصوصی استفاده می شوند. فرقی نمی کند شرکت شما یک شرکت کوچک جدید باشد یا یک شرکت بزرگ با شعبه های زیاد و سابقه طولانی. به علاوه، مهم نیست که کسب و کار شما دولتی است یا شخصی! به هر حال به یک وب سایت شرکتی نیاز دارید تا همانند سایرین اقدام به ارائه خدمات کنید.
اگر یک کسب و کار نو پا هستید یا یک شرکت بزرگ و با سابقه و یا حتی شرکت خصوصی هستید در صورت نداشتن وب سایت از این عرصه رقابت جا مانده اید. در صورتی که وب سایت شرکتی ندارید تیم فرادید اینجاست تا با طراحی وب سایت شرکتی در کرج با پلتفرم وردپرس و یا سایر پلتفرم ها شما را وارد این رقابت کند و تمام تلاشمان را می کنیم تا با ارائه مشاوره هایی در این زمینه بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

CATALOG
دانلود

کاتالوگ

برای دانلود کاتالوگ ها میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید توجه داشته باشید هر لینک مخصوص دانلود یک کاتالوگ میباشد.