طراحی وب سایت خبری در کرج

طراحی وب سایت خبری در کرج

مطالبی که در این مقاله یاد میگیرید

طراحی وب سایت خبری در کرج

همانطور که می دانید امروزه وب سایت های خبری جزو پر بازدید ترین ها به حساب می آیند که مسئله طراحی وب سایت خبری در کرج نیز تحت تاثیر همین امر نیز قرار گرفته. به این دلیل که اکثر افراد روزانه به دنبال اطلاع از اخبار جدید و وقایع هستند بسیار برایشان مهم است که در طول روز چه اتفاقات خاص و مهمی افتاده است.

موتور های جست و جوی گوگل نیز روزانه به این وب سایت ها سر زده و مطالب جدید را بررسی و در نهایت ایندکس می کنند پس تولید محتوا جذاب و حرفه ای باعث می شود تا بازدید بیشتری گرفته و در نتایج جست و جوی گوگل (SERP) رتبه بهتری بدست آورید.

امکانات وب سایت خبری

  • آرشیو گزارش های تصویری و ویدیو ها
  • آرشیو پربازدیدترین مطالب روز، هفته و ماه
  • قالب اختصاصی و طراحی منحصر بفرد
  • نمایش پیش بینی وضعیت آب و هوای شهرهای ایران
  • ارائه آمار و جزییات عملکرد کاربران و خبرنگاران در سایت
  • درج آدرس منبع مطلب
  •  بخش نظرات کاربران
  • درج زبان های نمایش مطلب
  • بخش کاربران ، اعضاء و خبرنگاران
  • ثبت درخواست عضویت در سایت و خبرنامه
  • نمایش سخن روز و … به همراه مطالب فوری
  • تایید و یا حذف مطالب نویسنده ها توسط مدیر یا مدیران
  • طراحی مناسب برای پیمایش
  • در نظر گرفتن قسمت نظرات
  • واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن

اهمیت طراحی وب سایت خبری در کرج

امروزه بیشتر مردم مایلند به سرعت از هر اتفاقی که در جهان رخ می دهد مطلع شوند. در این میان، خواندن روزنامه دیگر مانند گذشته نیازهای مردم را برآورده نمی کند. به این دلیل است که اینترنت این امکان را برای مردم فراهم کرده است که اخبار جهان را در اسرع وقت در یک وب سایت خبری بخوانند که به راحتی می توانید با طراحی وب سایت خبری در کرج بیشتر سهم جست و جو را بدست بیاورید.

بنابراین در این زمان سازماندهی سایت های خبری آمادگی بیشتری نسبت به قبل می خواهد. از طرفی با جلب رضایت عموم از خدمات و استانداردهای فراوان می توان از طریق تبلیغات کسب درآمد کرد. در صورتی که بتوانید به جایگاه خوبی برسید می توانید به درآمد نیز برسید.

  1. امکان خبر رسانی به سراسر ایران
  2. امکان ارائه خدمات به صورت 24 ساعته
  3. امکان کسب درآمد از تبلیغات همانطور که در بالا عنوان شد
  4. به راحتی می توان مشتری جذب کرد و به درامد رسید

 

طراحی وب سایت خبری در کرج
طراحی سایت خبری با سال ها تجربه توسط تیم فرادید پرهام

طراحی وب اپلیکیشن خبری به طور تخصصی

همانطور که می دانید استفاده از موبایل بیش از قبل مورد توجه مردم قرار گرفته است و روزانه افراد خیلی بیشتر از تلفن همراه نسبت به کامپیوتر و تبلت استفاده می کنند پس کسب و کاری موفق خواهد بود که بتواند یک در این گزینه بسیار خوب عمل کرده و همچین پلتفرمی را ارائه دهد. علاوه بر داش تیم طراحی وب پویا به دلیل اهمیت این موضوع، اقدام به طراحی وب اپلیکیشن خبری نیز نموده است.

شما با کمک وب اپلیکیشن می توانید در هر لحظه در دسترس مخاطبانتان باشید. از طرفی ویژگی منحصر به فرد این اپلیکیشن این است که با اعمال هر تغییری در سایت، به صورت خودکار همان تغییرات در اپلیکیشن نیز اعمال می شود. بنابراین شما نیازی به مدیریت هر دو فضا نخواهید داشت و همه چیز به صورت خودکار در اپلیکیشن اعمال خواهد شد.

سئو وب سایت خبری

بعد از اینکه طراحی وب سایت خبری در کرج به طور اصولی انجام شد نیاز دارید تا امور سئو را بر روی آن پیاده سازی کنید. یک سایت خبری زمانی موفق خواهد بود که رتبه خوبی در گوگل داشته باشد و زمانی که کاربران اخبار جستجو می کنند، این سایت در اولین نتایج گوگل ظاهر شود. هنگامی این شرایط امکان پذیر است که SEO BASE اولیه به طور اصولی انجام شده باشد تا پس از آن بقیه امور پس از پیاده سازی با مشکل مواجه نشوند و بتوان نتیجه خوبی دریافت کرد.

هنگامی که مردم برای مقالات جستجو می کنند، معمولا یک تا سه نتیجه را برای خواندن انتخاب می کنند. بنابراین، اگر رتبه یک تا سه گوگل را نداشته باشید، شانس کلیک و بازدید از سایت شما کم خواهد بود. تیم فرادید پرهام با سال ها تجربه در این زمینه تمامی امور شامل طراحی وب سایت خبری در کرج، تولید محتوا و سئو را به طور تخصصی برای شما عزیزان انجام خواهد داد.

 

سئو وب سایت خبری
سئو وب سایت خبری باید دارای استراتژی های منحصر بفرد خودش باشد

محتوایی که قصد دارید در وب سایت خبری آپلو کنید باید ساده و با کیفیت بالا و برای اکثر مردم قابل درک و فهم باشد. مرحله بعد این است که باید در استفاده از تگ های هدر نهایت دقت را به کار ببرید. یکی از ویژگی هایی که پس از طراحی وب سایت خبری در کرج باید به وضوح دیده شود سرعت لود بالای صفحات، عکس و حتی ویدئو ها می باشد.
چیدمان وب سایت خبری را باید طوری باشد تا بازدید کننده دچار سردگمی نشود و به راحتی به محتوا مد نظرش برسد. به عبارت دیگر محیط وب سایت خبری باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کند.
در طراحی وب سایت خبری در کرج باید تمامی اصول سئو رعایت شود و ساختار سایت اصول سئو را به درستی رعایت کند.با این کار شما از الگوریتم های گوگل به خوبی پیروی کرده و در نتیجه می توانید جایگاه مناسبی در نتایج گوگل بدست بیاورید. یکی از مهمترین جنبه های سایت های خبری، قابلیت به روز رسانی اطلاعات است. اخبار به طور مداوم در حال تغییر است و روزانه منتشر می شود. وب سایت خبری باید طور باشد تا بتوان اخبار را بروز کرد و خبر های جدید را فوراً جایگزین یا حتی اصلاح نمود.

یکی از امکاناتی که باید در وب سایت خبری گنجانده شود، این است که که یک حالتی ایجاد کنید که به کاربران ایمیل هایی ارسال شود تا اخبار جدید، اطلاعیه ها و حتی تبلیغات باشد به عبارت دیگر، سایت خبری باید با کاربران خود ارتباط دوسویه داشته باشد و از اخبار موثق با دلیل و مدرک استفاده کند و آن را اطلاع رسانی کند پس بسیار مهم است که راه های ارتباطی بسیار دقیق و قوی داشته باشید.

سایت‌های رسانه‌ای باید انعطاف‌پذیر باشند و قابلیت قرار دادن عکس‌ها و ویدئوها در کنار داستان‌ها را داشته باشند. فراموش نکنید که موضوعات بی اهمیت و با عنوان نا مناسب، بدون عکس و فیلم نرخ کلیک را پایین آورده و بازدید را به شدت کاهش می دهد پس پیشنهاد می کنیم از عنوان های به اصطلاح (کلیک خور) استفاده کنید. ضمناً سایت خبری باید دارای نوتیفیکیشن (اعلان) برای اخبار جدید، قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل و آرشیو اخبار باشد.

پس از طراحی وب سایت خبری در کرج و رعایت موارد بالا می توانید وارد عرصه رقابت شوید و اگر پر قدرت به کارتان ادامه دهید قطعاً موفق خواهید شد.

قیمت طراحی وب سایت خبری در کرج

هزینه طراحی وب سایت خبری در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد! عواملی مانند هزینه هاست یا فضای میزبانی، هزینه دامین یا دامنه بر روی قیمت تاثیر گذار هستند. در کنار این موارد باید به این نکته توجه کنید که دیزاین مد نظر شما چگونه است و چه امکاناتی که نیاز دارید که مستقیماً بر قیمت نیز تاثیر می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

CATALOG
دانلود

کاتالوگ

برای دانلود کاتالوگ ها میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید توجه داشته باشید هر لینک مخصوص دانلود یک کاتالوگ میباشد.